USB tiskarna nejede na RH 7.3

Stanislav Meduna stanom na etm.at
Úterý Červenec 23 15:52:40 CEST 2002

"Michal Sviga" <dama na centrum.cz> schrieb im Newsbeitrag
news:200207231259.52511.dama na centrum.cz...

> Po upgrade na 7.3 to nemuzu vubec rozchodit. Stahnul jsem si
> i cvs verzi hpoj, nove jadro 2.4.18-5. ptal-init setup nic nenadetekuje.

USB sa neustale vyvija a v 2.4.18 problemy boli (najdite si v l-k
thread "USB printing via ptal broke between 2.4.17 and .18"
zacaty mnou 29. 3. - problemy trvali do pomerne neskorych
2.4.19-pre. Ci ich RH odchytil a opatchoval netusim - zrejme
ano, ale neskumal som to a mohol by to byt dovod.

Skuste vanilla jadro, najlepsie posledny pre-patch (2.4.19-rc3)
a poexperimentujte s uhci versus usb-uhci. Ak nepojde,
ozvite sa, pozriem co mam doma presne nainstalovane.

> Je mozny problem v tom, ze v /proc/bus/usb nic neni?

No to zrejme ano - aspon ze je tam nejake zariadenie to spoznat
musi.

Zdravi
--
                                                            Stano