Amavis

Peter Ronai linux na my-scotland.sk
Úterý Červenec 23 16:41:52 CEST 2002

Tak som skusil s amavisom co sa do mna vmestilo za ten tyzden a som
stale na tych istych problemoch. Amavis pri vysokom zatazeni prestava
korektne fungovat. To zatial platilo pri verzii nahradzujucej procmail,
verzii sendmail s milterom a verzii pre qmail (z kazdeho som skusil
niekolko moznych snapshotov, konfiguracii a moznosti) Zopar ludi sa
ozvalo ked som sa ozval naposledy a tvrdilo ze im to chodi v pohode.

Skusal na tom ktosi zatazove testy (skusil som tomu dat riadne zabrat,
ved ani klez by to nesetril) a vie poradit ako to vytunovat aby to
chodilo aj pri vysokom loade (mailovom loade podotykam).

Dik

dz

This email has been scanned for all viruses by the MessageLabs SkyScan
service. For more information on a proactive anti-virus service working
around the clock, around the globe, visit http://www.messagelabs.com