Amavis

Krištof Petr Petr na Kristof.CZ
Středa Červenec 24 09:28:54 CEST 2002

Peter Ronai wrote:
> Tak som skusil s amavisom co sa do mna vmestilo za ten tyzden a som
> stale na tych istych problemoch. Amavis pri vysokom zatazeni prestava
> korektne fungovat. To zatial platilo pri verzii nahradzujucej procmail,
> verzii sendmail s milterom a verzii pre qmail (z kazdeho som skusil
> niekolko moznych snapshotov, konfiguracii a moznosti) Zopar ludi sa
> ozvalo ked som sa ozval naposledy a tvrdilo ze im to chodi v pohode.
>
> Skusal na tom ktosi zatazove testy (skusil som tomu dat riadne zabrat,
> ved ani klez by to nesetril) a vie poradit ako to vytunovat aby to
> [...]

Zkuste presne popsat, jak jste to testoval a vystavit
skripty pomoci kterych jste to delal.

Pak se urcite najde nekdo, kdo to pusti na svuj system
a uvidime.

Napr. sem nepochopil, jestli ty maily generujete na jinem
stroji a zatezujete to pres sit, nebo to cely zkousite
pres lokalhost.

Mate zmenene limity pro system (fork a pocet procesu)/sendmail?
U me pri vysoke zatezi prestal sendmail primat postu a amavis
s nim potom stacil drzet krok.

pk