Best IDE HDD pre online beh

Úterý Červenec 23 21:40:31 CEST 2002

On Tue, 23 Jul 2002, Peter Surda wrote:

> Podla mojich skusenosti kvalita NIE JE argument proti IDE resp. za
> SCSI. Mam servry, ktorych IDE disky transferuju data viac ako 50%
> celkoveho casu, nie su nikdy dlhsie idle ako 2 minuty a bezia 24/7 aj
> 2 a pol roka a nemam nejake extra problemy.

Otazka nezni, jestli existuji kvalitni IDE disky, ale jaka je relativni
cetnost zmetku. Jsou lidi, kterym bezchybne funguji i disky z nejake
"proklete serie", protoze proste meli stesti.

Ja osobne jsem dukladny statisticky pruzkum nedelal, ale posledni dobou
jsem ve svem okoli videl neprijemne mnoho vadnych IDE disku. Znam lidi,
kterym behem par mesicu odesel uz druhy disk.