Konfigurace TrueType pod Redhat 7.3

Martin Mačok martin.macok na underground.cz
Středa Červenec 24 12:37:55 CEST 2002

On Wed, Jul 24, 2002 at 09:46:53AM +0200, scotis na atlas.cz wrote:
> muzete mi nekdo poskytnout config pro xfs a soubory definujici
> aliasy tak aby GNOME a aplikace pouzivali (pokud mozno) jen TTF
> z windows.

http://www.tldp.org/HOWTO/mini/FDU/

Dodrzte navod (podpora truetype jiz v xfs je), pridejte radek do
konfiguracniho souboru xfs a nastavte si v nejakej gtk/gnome
konfiguratku (nebo v konkretnich aplikacich/toolkitech), aby tyto
fonty aplikace pouzivaly.

--
         Martin Mačok                 http://underground.cz/
   martin.macok na underground.cz        http://Xtrmntr.org/ORBman/

tldp.org mandrakeuser.org ll.cz freshmeat.net google.org kernel.org lwn.net