Konfigurace TrueType pod Redhat 7.3

Adam Pribyl covex na ahoj.fsik.cvut.cz
Čtvrtek Červenec 25 12:43:59 CEST 2002

Vzhledem k tomu ze nemam zprovozneno vsechno co jste pozadoval napisu jen
jednoduche rady jak dosahnout aspon neceho:

Zruste xfs, pokud nepouzivate vzdaleny fontserver je k nicemu.
V XF86configu predelejte sekci Files nasledovne:
Section "Files"
#       FontPath "unix/:7100"
        FontPath "/usr/X11R6/lib/X11/fonts/misc:unscaled"
        FontPath "/cestu/kde/mate/msttf"
EndSection

do sekce modules pridejte:
        Load  "freetype"
pripadne jeste Load "Type1" ale to asi na ciste ttf nebude potreba.

Tim je od zakladu vystarano, zbyva doladti XftConfig podle vasich
predstav. Daji se do nej zapsat i pozadovane aliasy. Sam ho ovsem odladeny
nemam. Ono totiz pouziti pouze ttf neni samospasitelne a tak kuli nekterym
aplikacim je stejne lepe mit jeste nejake Type1 apod.

Pokud budete mit cas to dotahnout tak to nekde vystavte na netu a poslete
do konference odkaz. Me uz boj s fonty zase na nejakou dobu unavil nebot
ted to aspon nejak funguje. (Nikoli idealne, protoze co aplikace to
unikatni zachazeni s fonty.)