OT: chyba smtp serverů

Michal Krause michal na krause.cz
Středa Červenec 24 15:31:11 CEST 2002

On 24/07/2002, Michal Vymazal wrote:

> Ja bych to netipoval na outlook, ale na malou binarku, ktera ziskala
> prava uzivatele system a pracuje samostatne :-( Jisteze, nekde musela
> ziskat udaje (a nepochybne i ziskala), ale dal si to uz jede samo.

Nesledoval jsem tenhle thread, takze nevim, jestli tu nebylo uz neco
podobneho receno, ale sam jsem podobny problem resil nedavno a zjistil
jsem, ze na danem pocitaci bezel WinRoute, ktery fungoval take jako SMTP
brana. Vysledny efekt byl ten, ze vir stihl smahem odeslat pres 1000
zprav, protoze je od nej prebiral dostatecne rychle lokalni WinRoute,
ktery je pak zacal rozesilat vzdy po pripojeni k Netu. Chvilku mi
trvalo, nez jsem prisel na to, proc se zpravy odesilaji i po te, co jsem
vira ze systemu odstranil.

S pozdravem
                        Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vsetci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka