=?ISO-8859-2?B?UmVbMl06IE9UOiBjaHliYSBzbXRwIHNlcnZlcvk?=

zzz na mybox.cz zzz na mybox.cz
Pátek Červenec 26 16:23:13 CEST 2002

> spustit nelze, hi, hi). Ten mailik ma docela zajimavou hlavicku - Sice je
> dobre nafalsovany parametr From:, ale nejak "zapomneli" zfalsovat i
> Return-Path:, takze se mi podarilo varovat skutecneho odesilatele. Takze,
> asi tak.....

Ta adresa v Return-Path: je cíl DDoS útoku, jehož je tvůj SMTP server
(Exchange) spolupachatelem. Pomohlo jen předřadit Linux se sendmailem.

Mail bombing:
Přesně tento problém je popsán v čísle 03/2001 časopisu Connect! na straně 50.
Zde si ho můžete stahnout, má to 2,7 MB.
http://connect.cpress.cz/files/pdf/2001/200103.pdf

Teď koukám na cpress.cz zmizel ročník 2001. !?? Takže smůla.
http://connect.cpress.cz/Site/Default.asp?CAI=2172

--

Zdeněk