Best IDE HDD pre online beh

Vladimir Rengevic vlado na grafon.sk
Středa Červenec 24 17:03:32 CEST 2002

Dobry den,

> A my sme zase vo firme videli viac odidenych SCSI ako IDE, aj ked
> zrovna ja som bol odidenym IDE postihnuty.

Nechcem sa chvalit, ale ja mam ine skusenosti. Za dobu trvania firmy
(od roku 94) mi odisiel 1 disk (aj to nie disk, ale radic a dosahal
na nom data). A na porovnanie - mam tu 1 internetovy server (no, vytazeny
pomerne malo) a 1 intranetovy fileserver - kedze sme DTP studio kazdy
den sa po diskoch presuvaju GB dat... No a v sieti je 8 pracovnych
stanic....
A je tam mix SCSI/IDE, alebo 6 z nich su MACy ;o)) s SCSI diskami.

A aby som neklamal z asi 80 predanych pocitacov mi odisiel 1 WD disk...

Takze asi mam stastie ;o)) - aj ked je pravda, ze s vadnymi seriami (co som
si vsimol)
som sa nestretol...

Vlado