chyba v konfiguraci vzdalenych X

Pavel 'Goldenfish' Kysilka goldenfish na linuxnetworks.cz
Čtvrtek Červenec 25 04:49:53 CEST 2002

On Tue, 16 Jul 2002, Pavel Kankovsky wrote:

> Spustil jste vubec xdm? Dival jste se do jeho logu?
>
> --Pavel Kankovsky aka Peak  [ Boycott Microsoft--http://www.vcnet.com/bms ]
> "Resistance is futile. Open your source code and prepare for assimilation."

zdravim,
vzdaleny X-ka uz slapou po velkych bojich.
problem nebyl v konfiguraci X-ek, ale firewallu. na masine je naistalovan
RedHat 7.x , ktery defaultne instaluje firewall.
jinak pokud clovek postupuje podle XDMCP-HOWTO treba na linuxdoc.org, tak
se da dojit k vysledku. co se ale musi vychytat, ze X-ka jsou na 2
portech.XDMCP protokol a X-font server.

dik za ochotu a jednomu cloveku, ktery problem s firewallem a X, zde v
konfere popsal.

zatim goldenfish
--
******* Pavel 'Goldenfish' Kysilka ***********