WinXP profi v domene proti Sambe

Linhart jaroslav.linhart na dev-net.cz
Úterý Červenec 16 06:47:34 CEST 2002

Vážení,
mám problém WinXP profi se nejdou nastavit pro práci v domeně ale jako ve
skupině pracují. Na Sambě ver 2.2.5-1 mám nastavenou domenu EVERY pokud
nechci přihlašování do domeny ale jenou jako prac. skupinu funguje to a
vidím všechno co potřebuji. Ale v případě, že nastavuji v Tento
počítač/Vlastnosti/Název počítače/ tlačítko změnit a tam změním pracovní
skupinu na domenu EVERY chce to po mě jméno do domény, heslo, domenu odpoví
přístup odepřen. Ale pokud zadám chybně např. heslo odpoví, že účet nebo
heslo je špatné takže tam přece jenom něco ověřuje.
Je možno aby mi někdo pomohl pokud víte jak tento problém vyřešit?
Díly
Jarda