CA na Linuxu vs. IIS

Kilian Igor igor.kilian na infogas.sk
Čtvrtek Červenec 25 10:41:31 CEST 2002

Certifikat co som mal vygenerovany tak pre apache
fungoval OK. Ked som vygeneroval iny pre IIS tiez nesiel.
Staci ked si dany vygenerovany subor upravite tak, ze tam
ponechate len samotny kluc a vsetky ostatne texty vymazete
(tie IIS nezozere a caka len samotny kluc).
Bohuzial uz si presne nepamatam ako to vypadalo, ale
zda sa mi, ze staci ponechat to co je medzi

---begin
 .
 .
 .
---end

ci tak podobne. Mozno bez tych riadkov, kde su slova begin
a end (najskor vyskusajte aj s nimi).

Igor