Vyreseno: CA na Linuxu vs. IIS

Karel Salavec karels na pc163.gr.ph.ct.cz
Čtvrtek Červenec 25 14:50:16 CEST 2002

Problem vyresen.
Pro archiv postup:
1. Vygenerovat zadost o certifikat na IIS
2. Vygenerovat certifikat na Linuxu
3. Na zaklade rady pane Kiliana orezat soubor certifikatu - ponechat jen od
--begin do --end VCETNE a dat koncovku .cert
4. importovat do IIS, ktery je pak spokojeny a uz nenadava.

Et viola - ono to fungiruje :-)
Fsem diky

S pozdravem

	Karel Salavec