Srovnání SuSE a Mandrake ? -- MDK 8.2 porad nejde nainstalovat...

Martin Kamín martinkamin na quick.cz
Čtvrtek Červenec 25 15:58:32 CEST 2002

On  0, Martin Kamín <martinkamin na quick.cz> wrote:

> Fine to me nenapadlo zkusim jeste jine verze jadra, dekuji
> Martin Kamin

Neeee, nefunguje ani jine jadro, ani 2.2.14 ani 2.2.19. Ted tam mam jadro
2.2.18 originalni od SuSE. Podle me se nepodari vytvorit RAM disk a do nej
neco rozbalit... Z prikazove radky je videt, ze vytvari disk velky 30000 KB,
to by evidentne melo stacit, protoze mam 48 MB....

Tak uz nevim, jeste nejake napady?
Martin Kamin