Srovnání SuSE a Mandrake ? -- MDK 8.2 porad nejde nainstalovat...

Michal Vymazal gandalf na mbox.vol.cz
Čtvrtek Červenec 25 16:49:41 CEST 2002

Martin Kamín wrote:

> Neeee, nefunguje ani jine jadro, ani 2.2.14 ani 2.2.19. Ted tam mam jadro
> 2.2.18 originalni od SuSE. Podle me se nepodari vytvorit RAM disk a do nej
> neco rozbalit... Z prikazove radky je videt, ze vytvari disk velky 30000
> KB, to by evidentne melo stacit, protoze mam 48 MB....
>
> Tak uz nevim, jeste nejake napady?
> Martin Kamin

Ahoj Martine
Doporucuji zalozit novy thread s korektnim nadpisem. Ten puvodni je matouci
a tim padem by sem nemuseli zabrousit lide, kteri by mohli poradit.

--
Michal Vymazal
gandalf na mbox.vol.cz