RE: Nefunkční ftp přístup

ArtComp - Petr Lorenc petr.lorenc na artcomp.cz
Čtvrtek Červenec 25 17:03:34 CEST 2002

Podle mého názoru je ale toto v Linuxu již vyřešené. Také tvrdím (ostatně
jako každý komu něco najednou nejde), že mi to ještě před měsícem fungovalo.
Sám jsem tu měsíc nebyl, ale po telefonu jsem radil jak se na ftp dostat a
najednou to, asi po dvou týdnech, nešlo. Konfiguraci Linuxu nikdo neměnil.

Může tu někdo popsat co se musí udělat, aby chodil aktivní režim ftp za
předpokladu, že Linux je jako firewall a běží na něm iptables?
(Jak jsem už psal, dřív mi to také nešlo a vyřešilo to naládování dvou
modulů.)

Petr