MySQL - problem s pripojenim

Bc. Radek Krejča radek.konference na starnet.cz
Pátek Červenec 26 09:57:22 CEST 2002

DD,
je potreba nastavit prava MySQL, mne se osvedcilo rucni nastavovani, ale vcera
jsem zjistil, ze tam mam trochu neporadek, takze ukazku radeji posilat
nebudu, abyste se mi nevysmali :-))).
Nicmene princip je takovy, ze chcete-li pristup zvenci, je potreba nastavit
krome tabulky mysql.db a mysql.user take tabulku mysql.host, take je treba
mit na pameti, ze u databaze, ktera ma byt ven otevrena se nevyplnuje sloupec
host, ale vyplnuji se jednotlive ip nebo jmena prave v tabulce host, kde take
reknete, jaka prava bude jednotlivy pocitac mit.
Editaci tabulek muzete provest bude rucne (treba pomoci radkoveho klienta
mysql), napsat si na to script nebo se mi osvedcil phpMyAdmin, kde je prace
pomerne pohodlna (www.phpMyAdmin.net).

--
S pozdravem,
 Bc. Radek Krejča