MySQL - problem s pripojenim

Jiri Drasnar drasnar na mineral.cz
Čtvrtek Červenec 25 17:02:38 CEST 2002

Ahoj.
Na mem serveru potrebuji rozjet php skripty spolupracujici s mysql.
Databazi mysql jsem nainstaloval pod linuxem (RH 7.2) bez problemu,
vytvoril databazi a zalozil prislusne tabulky. Problem je v tom ze se mnou
"zvenku" nespolupracuje ... pri pokusu o spojeni se vypisuje: "Nenalezena
databaze". V cem by mohl byt problem? K prislusne databazi se konektim
takle:
// spojení s databází
$conn = MySQL_Connect("localhost","","") or die ("Nelze navázat spojení s
databazí");
$dbs = Mysql_Select_DB("pokusnadb") or die ("Nenalezena databáze");

Pokud se konektuji k databazi test tak spojeni probehne bez problemu.
Tusim, ze chyba bude nejspis nekde v pravech. Pro upresneni: na konzoli
mohu s db pracovat, jsem na lokalni lance, nepouzivam zadny firewall a db
jsem zalozil jako root. Prava pro adresar /var/lib/mysql jsou nastavena na
775. Muze mi nekdo poradit? Dekuji. JD

	Jiří Drašnar
	http:\\www.mineral.cz
	drasnar na mineral.cz