MySQL - problem s pripojenim

Pavel 'Goldenfish' Kysilka goldenfish na linuxnetworks.cz
Čtvrtek Červenec 25 17:15:01 CEST 2002

On Thu, 25 Jul 2002, Jiri Drasnar wrote:

> [...]
> takle:
> // spojeni s databazi
> $conn = MySQL_Connect("localhost","","") or die ("Nelze navazat spojeni s
> databazi");
> $dbs = Mysql_Select_DB("pokusnadb") or die ("Nenalezena databaze");
>
> Pokud se konektuji k databazi test tak spojeni probehne bez problemu.
> Tusim, ze chyba bude nejspis nekde v pravech. Pro upresneni: na konzoli
> mohu s db pracovat, jsem na lokalni lance, nepouzivam zadny firewall a db
> jsem zalozil jako root. Prava pro adresar /var/lib/mysql jsou nastavena na

zdravim,
1) kdyz chcete navazat spojeni s mysql v php, tak se musite prihlasovat
jako nejaky uzivatel s heslem.

podivejte se na syntax funkce mysql_connect() --> wwww.php.net

2)chtelo by to nastavit granty v mysql. --> www.mysql.com
neco ve stylu "grant on ....."
nebo "   grant on all privileges user.* to user na localhost identified by
'heslo' with grant option  "

prava si nastavte podle potreby.
pripadne se podivejte do googla na presnou syntaxi nastaveni prav v mysql.

nebo to jde zeditovat v databasi mysql pomoci mysql .

3) co vypisuje ve skriptu funkce mysql_error();

--
******* Pavel 'Goldenfish' Kysilka ***********
*** Linux&multimedia&dv; PHP, C programator **