Udaje v /proc/partitions

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Čtvrtek Červenec 25 21:04:42 CEST 2002

	Nevite nekdo, jaky vyznam maji jednotlive polozky v souboru
/proc/partitions v novych kernelech? Moje interpretace nekterych polozek
je tahle:

rsect/wsect	pocet prectenych/zapsanych sektoru
rio/wio		zrejme pocet I/O operaci (ale nevim co si pod tim prestavit)
rmerge/wmerge	tohle je zrejme pocet prikazu pro cteni a zapis vydanych
		fyzickemu disku
ruse/wuse	ze zdrojaku tusim, ze to je pocet milisekund, po ktere byl
		disk "busy" (system cekal aspon na 1 operaci).
running		zrejme pocet pozadavku ktere prave ted cekaji na vyrizeni
use		zrejme pocet milisekund kdy disk neco delal (cili bezela
		aspon 1 operace cteni nebo zapisu)
aveq		tohle vubec nevim

	Vi nekdo jak tohle presne je? Zejmena me zajima rozdil mezi rio/wio
a rmerge/wmerge, a pak hodnota aveq.

-Y.

|----------- If you want the holes in your knowledge showing up -----------|
|----------- try teaching someone.                  -- Alan Cox -----------|