devfs

Čtvrtek Červenec 25 23:33:15 CEST 2002

Dňa 25. júl 2002 o 15:13, Michal Ludvig napísal(a):

> Nejsem si jist, ale rekl bych, ze mandrake (?) v jedne verzi s devfs
> experimentoval. Ovsem brzo zjistili, ze to nebyl dobry napad a v dalsi
> verzi se vratili ke stare dobre koncepci klasickeho /dev.

distribucia mandrake pouziva devfs od verzie 8.0 (co bolo tak velmi
zhruba zhruba 1,5 roka dozadu) v kazdej dalsej novej verzii "by default",
cize po instalcii je aktivovana tato funkcionalita. inak tomu nie je ani
v momentalnej "current" rade a nie je dovod si mysliet ze tomu bude inak
v mandrake 9.0 ktory bude k dispozicii podla vsetkeho zaciatkom buduceho
roku.

p.s.: naozaj je s devfs taky velky problem? ja osobne nepozorujem ziaden
problem, pouzivam usb mys a usb-storage zariadenie (co teda nie je valne
pouzivanie usb, priznavam), plus tv kartu, napalovacku, cdromku, alsa
drivery, toto vsetko chodi s devfs uplne v poriadku. asi sa najdu
zariadenie, pre ktore ovladace nie su celkom dobre preportovane, ale aj
to je skor len spekulacia a osobne si myslim ze uz taketo ovladace
v jadre nie su..

--
Linux 2.4.18-21mdk
Mandrake Linux release 9.0 (Cooker) for i586