znovu problemy s avicap

Jan Povolný, UTRV povolny na utrv.ujep.cz
Pátek Červenec 26 09:53:23 CEST 2002

> Ja pouzivam ke sve maximalni spokojenosti avirec. Je sice radkovy, ale
> maximalne funkcni a myslim, ze plne postacujici. Pak je taky mozne zkusit
> smazat nastaveni ~/.avm/*
>
> MOJE

*** Smazat konfiguraci jsem zkousel a nezabralo to, netusim, co se v mem
systemu tak zasadniho zmenilo.

avirec neni soucasti toho balicku, nasel jsem ho jen v balicku
avifile-utils, ktery je ale ve verzi 0.7 pro PLD Linux a spoustou souboru se
krizi s avifile z freshrpms, zkusim z neji avirec vytahnout a nakopirovat ho
do meho linuxu, ale je to dost p*asarna.

Diky za nakopnuti, prikazovy radek mi nevadi, hlavne aby to fungovalo.

Jan Povolny