znovu problemy s avicap

Jan Povolný, UTRV povolny na utrv.ujep.cz
Pondělí Červenec 29 08:31:25 CEST 2002

Dobry den,

tak preci jen pokrok, prelozil jsem si uplne posledni CVS avifile a
avifile-utils, tusim ze 0.7.13 a konecne mi nespadne avicap po vyberu
kodeku. Takze se mi nejak zahadne podarilo vybrat bez komprese YUV12?? a uz
to nezamrzlo. Pri smazani konfiguraku a tudiz defaultnich volbach (podle me
low motion DivX) to ale zamrza spolehlive tak, jak uz jsem napsal.

Mel bych jeste dotazy ohledne konfigurace. Zvolim dle doporuceni short names
a pak vyberu kodek, ovsem po potvrzeni zustava nastaven vzdy ten YUV, ikdyz
jsem vybral jiny, take jsem zkousel posunout pozadovany kodek na prvni misto
v seznamu, ale nevim, jestli to ma nejaky smysl, vzdy se pouzije (po
korektnim stisku  APPLY) YUV nekomprimovany.

A jeste perlicka na zaver, kdyz nahravam bez komprese, tak je obraz nahrany
zdrcadlove prevraceny a jeste  vzhuru nohama. avicap zadne zrejme chyby na
konzoli nehlasi.

Dekuji za jakekoliv nakopnuti.

Jan Povolny