mapovani vice disku do jednoho adresare

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pátek Červenec 26 15:31:47 CEST 2002

On 26 Jul 2002, Cejka Rudolf wrote:

> ??? Co je na tom dotazu tak divneho? Proc mam tak casto dojem, ze
> dokud neni neco v Linuxu implementovane, tak se to velkoryse ignoruje
> a povazuje za hloupe, a musi se pockat, dokud se to v Linuxu neobjevi?
> (Jako treba tagged queuing pro IDE...)
>
> Nevim, co presne chtel puvodni tazatel, ale kdybych se ptal ja, tak

Puvodni tazatale psal 'vice disku z vice pocitacu' a ja si pod pojmem vice
predstavuji >2 .

> bych tim myslel to, ze jeden disk by byl "podlozni", kde by byla
> ulozena read-only data (kdo nema fantazii, tak pridavam jeste na
> read-only mediu), a pres to by se prekryl jiny disk, na ktery by se

Vyuzitelne v kombinaci X*RO + 1*RW , mne se pod pojmem vice vyjevilo vice
RW disku.

> ukladala zmenena data a informace o smazanych souborech, aby bylo mozne
> soubory i jakoby "mazat" - efektivni, ucinne, elegantni. Da se tak treba

Ha ha - tuhle moznost mel uz NW4 - namontujete si CD, on si k nemu vytvori
index soubor kam si zaroven pise upravy a zmeny, takze muzete soubory z
namontovaneho CD nejen cist ale i menit a mazat a vytvaret nove. Index si
spoji s ID toho CDcka takze pri pristim mountu je CD v tom stavu jak bylo
'zanechano' . Tehdy mi to pripadlo uzasne, ale hadejte kolikrat jsem to
vyuzil ? - 1x pri zkouseni ze to opravdu jde, pak uz jsem to nikdy
nepotreboval..