mapovani vice disku do jednoho adresare

Cejka Rudolf cejkar na fit.vutbr.cz
Pátek Červenec 26 17:50:26 CEST 2002

> Dnes je to zřejmě k ničemu.

> 'zanechano' . Tehdy mi to pripadlo uzasne, ale hadejte kolikrat jsem to
> vyuzil ? - 1x pri zkouseni ze to opravdu jde, pak uz jsem to nikdy
> nepotreboval..

:-))) Skoro presne jak jsem psal: Dokud to v Linuxu neni, "je to k zrejme
k nicemu nebo to neni potreba". Ale az to naimplementuji a pridaji treba
jail prostredi, tak vam tato slova docela urcite pripomenu :-))) A kdyz
se nenajde pouziti v Novellu, nebude pouziti ani v Linuxu? Dost zvlastni
argumentace.