mapovani vice disku do jednoho adresare

Michal Dobes dobes na tesnet.cz
Pondělí Červenec 29 09:57:06 CEST 2002

Cejka Rudolf wrote:

> :-))) Skoro presne jak jsem psal: Dokud to v Linuxu neni, "je to k zrejme
> k nicemu nebo to neni potreba". Ale az to naimplementuji a pridaji treba
> jail prostredi, tak vam tato slova docela urcite pripomenu :-))) A kdyz
> se nenajde pouziti v Novellu, nebude pouziti ani v Linuxu? Dost zvlastni
> argumentace.

Pokud opravdu chcete to, aby se data z ruznych adresaru sloucila do
jednoho a jevila se tak, pripadne na stejnem miste jednou bylo neco
z adresare a nebo b, tak je to dobry zaklad na psychicky nezvladnutelny
bordel. Zkuste najit nekoho, kdo kdysi provozoval dual space unix.
Tam byla podstatne jedodussi vec a asi neni znam pripad, ze by to
dlouhodobeji nekdo udrzel v chodu bez problemu. Vlastne neco podobneho
umel i HP-UX ve spojeni s NFS pro klienty ruznych architektur, slysel
jsem na to jen nadavat, opet v duchu, ze vlastne nikdo nevedel, kde
bylo co doopravdy schovano, coz zase urcitym skupinam "uzivatelu"
naramne vyhovovalo.

Samozrejme nejaky rozumny distribuovany FS, delajici RAID pres vic
serveru a rozumne rozkladajici zatez by byl fajn a hodil se.
Vzdyt neco podobneho ma uz i MS se svym DFS, ze?

	Majkl