zacatecnice

Zuzana Silná zuzsi na centrum.cz
Neděle Červenec 28 13:54:52 CEST 2002

Ahoj/brý den ;o)

Přestalo mě bavit po každém druhém připojení scanneru
znovuaktivovat Windows a také jsem si řekla, že peníze,
které dávám Microsoftu a Adobe bych uměla utratit lépe,
takže jsem zrušila Windows a nainstalovala úspěšně (i
když mi spousta lidí tvrdilo, že to nezvládnu).
Nainstalovala jsem SuSE 8.0 a bylo to snazší, než
nainstalovat Windows, k prácí normálně používám
Photoshop, teď Gimp a jsem plně spokojena :-). A
dokonce je to i rychlejší, takže ušetřím i za upgrade
HW.

Ale... používám Linux týden a ačkoliv Gimp už jsem
zkrotila, mám jako uživatelka pár problémů na které
nemohu přijít, prosím poraďte:

Používám Kde3 a docela mi vadí, že se soubory otevřou
jedním kliknutím... asi bych si časem zvykla, ale nešlo
by to nastavit tak, aby se otvírali po dvojitém
kliknutí jako ve Windows? Pořád vše otvírám dvakrát...

Jak odeberu/přidám položky do hlavního menu vlevo dole
(to co se ve Windows jmenuje start)? Třeba Mozillu tam
mam v jedné nabídce (Internet/WWW) hned dvakrát pod
sebou a ráda bych tu jednu vyhodila...

Nainstalovala jsem si modem, ale před  každým
připojením mi to napíše...
/etc/resolv.conf chybí nebo jej nelze .číst!
Co s tím? Je to ošklivá hláška, nicméně připojení
funguje (jak vidíte).

No a pak je tu mozilla... na windows jsem ji mela moc
rada, ale tady ma strasne oskliva pismenka a navic
nepise ceske znaky, co s tím?

Neumím nastavit Kmail aby odesílal poštu. Musím přes
web. Přijímá v pohodě.

Tak to je to co me zatim trapi, kdyz mi pomuzete,
vymyslim na vas urcite nove problemy :-)

Dík, Zuzana

16. - 18. 8. Demoparty
DEMOS / INTROS / MUSIC / WEB ART / http://syndeecate.centrum.cz