zacatecnice

fidlej i.danihelka na sh.cvut.cz
Neděle Červenec 28 16:14:57 CEST 2002

On Sun, 28 Jul 2002 13:55:10 +0200, Zuzana Silná wrote:

> [...]
> jsem SuSE 8.0 a bylo to snazší, ne3/4 nainstalovat Windows, k prácí
> normálni pou3/4ívám Photoshop, tei Gimp a jsem plni spokojena :-). A
> dokonce je to i rychlejší, tak3/4e ušetoím i za upgrade HW.
>
> Ale... pou3/4ívám Linux týden a aekoliv Gimp u3/4 jsem zkrotila, mám jako
> u3/4ivatelka pár problému na které nemohu poijít, prosím poraite:
>
> Pou3/4ívám Kde3 a docela mi vadí, 3/4e se soubory otevoou jedním
> kliknutím... asi bych si easem zvykla, ale nešlo by to nastavit tak, aby
> se otvírali po dvojitém kliknutí jako ve Windows? Pooád vše otvírám

Nastavte si to v "Control Center" v Peripherals->Mouse->General|Icons

> Jak odeberu/poidám polo3/4ky do hlavního menu vlevo dole (to co se ve
> Windows jmenuje start)? Toeba Mozillu tam mam v jedné nabídce
> (Internet/WWW) hned dvakrát pod sebou a ráda bych tu jednu vyhodila...

Spustite "kmenuedit", nebo pravym tlacitkem vyberete "Menu Editor".

> Nainstalovala jsem si modem, ale poed  ka3/4dým poipojením mi to napíše...
> /etc/resolv.conf chybí nebo jej nelze .eíst! Co s tím? Je to ošklivá
> hláška, nicméni poipojení funguje (jak vidíte).

v /etc/resolv.conf by melo byt napsano neco takoveho (polozka search rika,
rika v jake domene hledat neuplne nazvy):
search mojedomena.cz
nameserver ip_adresa_primarniho_DNS_servru
nameserver ip_adresa_sekundarniho_DNS_servru

> No a pak je tu mozilla... na windows jsem ji mela moc rada, ale tady ma
> strasne oskliva pismenka a navic nepise ceske znaky, co s tím?

To je stary problem, viz. archiv konference, nebo treba
http://linuxdesktop.kn.vutbr.cz/linuxdesktop.php?link=112

> Neumím nastavit Kmail aby odesílal poštu. Musím poes web. Poijímá v
> pohodi.

Tady Vam neporadim, zkuste procist nejaky Help.
Ja pouzivam na postu Evolution.

Nashle, Ivo