zacatecnice - virtualni plochy

OldFrog oldfrog na volny.cz
Středa Červenec 31 22:04:14 CEST 2002

>Já používám Window Maker taky, ale je tam pár věcí, které mi vadí. Např.
>na ikony se musí dvojklikat; do Docku, se vejde jen tolik ikon, kolik se
>vleze na monitor; když těch ikon máte moc a přejdete na nižší rozlišení,
>tak se vám nevejdou na monitorů; a to je skoro asi všechno :-)

Pouzivam wmbutton, cimz nedostatek kompenzuji. Da se z nej spoustet
27 apliaci, pochopitelne nefunguje drag&drop. Pak jsem jeste videl neco
jako rozbalovaci roletku z AfterStepu, ale nebyla vzhledove tak vybrousena,
tak jsem ji opustil.

Ten jednoklik by nebyl marny... Neslo by to tam nejak dobastlit? No nic,
prace moc, casu malo, tak zatim.

Mimochodem, nezkousel jste prekladat nejake aplikace z GNUStepu?
Laka mne to, ale nejak se mi to tehdy nedarilo...

OldFrog.