DVDx pro Linux

MUDr. Vítězslav Podivínský daktari.podivinsky na unet.cz
Neděle Červenec 28 07:53:32 CEST 2002

Hi everybody.
Nějak mi uniklo, resp. jsem asi línej, proto ten dotaz:
Kdo v Debianu již převáděl *.vob na SVCD( mpeg), nechť je tak laskav a třeba i
na soukromý mejl mi pošle odkazy, který program na to je Ok, který se hodí na
konverzi a který pak na vypalování získaných CDček s *.mpeg, případně
*.avi( to asi nejraději).
Chápu, že to někde je, netlučte mne, opakování je  někdy dobré pro více
zájemců. Děkuji za snahu a poradu.
Ve woknech mne to už opravdu sere. Nic jiného tam nedělám, jen tohle a furt
nic moc. Vytekly mi nervy.

--
Daktari
Debian Linux

MUDr. Vítězslav Podivínský        http://www.podivinsky.cz
Za Moštěním 221                      tel/fax: 00420464618355
57001 Litomyšl                           mobil: 00420604231785
Czech Republic                                 ICQ: 38405650
Motto: Kdo chce, hledá způsob, kdo nechce, hledá důvod.