DVDx pro Linux

Neděle Červenec 28 21:45:12 CEST 2002

On Sun, Jul 28, 2002 at 07:53:32AM +0200, MUDr. Vítězslav Podivínský wrote:
> Hi everybody.
cau

> Nějak mi uniklo, resp. jsem asi línej, proto ten dotaz:
> Kdo v Debianu již převáděl *.vob na SVCD( mpeg), nechť je tak laskav a třeba i
> na soukromý mejl mi pošle odkazy, který program na to je Ok, který se hodí na
> konverzi a který pak na vypalování získaných CDček s *.mpeg, případně
> *.avi( to asi nejraději).
Transcode (freshmeat.net, natukaj transcode a daj search) zvladne skoro
vsetko, ma aj example ako sa robia svcd.

Vypalovanie by mal zvladnut cdrdao.

Upozornenie: neskusal som to.

Pokial ti staci normalny divx, tak tiez transcode a napal to standartne
mkisofs+cdrecord, popripade lubovolnym frontendom. Toto odskusane mam a
funguje to velmi dobre.

Transcode chce strasne vela kniznic, hlavne avifile, divx4linux a libmpeg2/3,
tie ostatne tak dolezite nie su.

Transcode ma este jeden frontend, dvd::rip (najdes tiez na fresmite), zevraj
je to velmi dobre ale neskusal som to.

Bye,

                   It's not a bug, it's tradition!