DVDx pro Linux

Martin Kokeš martin.kokes na g-plus.bezpomlcky.cz
Pondělí Červenec 29 11:03:20 CEST 2002

MUDr. Vítězslav Podivínský wrote:
> Hi everybody.
> Nějak mi uniklo, resp. jsem asi línej, proto ten dotaz:
> Kdo v Debianu již převáděl *.vob na SVCD( mpeg), nechť je tak laskav a třeba i
> na soukromý mejl mi pošle odkazy, který program na to je Ok, který se hodí na
> konverzi a který pak na vypalování získaných CDček s *.mpeg, případně
> *.avi( to asi nejraději).
> Chápu, že to někde je, netlučte mne, opakování je  někdy dobré pro více
> zájemců. Děkuji za snahu a poradu.
> Ve woknech mne to už opravdu sere. Nic jiného tam nedělám, jen tohle a furt
> nic moc. Vytekly mi nervy.

Problémem Linuxu je, že pro něj neexistuje nějaký opravdu použitelný
(použitelný na SVCD) MPEG-2 enkodér, jako je ve Windows Cinemacraft SP,
nebo TMPGEnc Plus... :-(
Jinak s trancode a kodeky DivX jsem nikdy neměl problém...

MK