DVDx pro Linux

Petr Konecny pekon na fi.muni.cz
Pondělí Červenec 29 03:20:55 CEST 2002

>>>>> Peter Surda (Peter) said:

 Peter> On Sun, Jul 28, 2002 at 09:45:12PM +0200, Peter Surda wrote:
> [...]

 Peter> Este spomeniem ffmpeg, ktory to vie principialne tiez (aj ako
 Peter> kodek aj ako konkretny program), ale divx4linux kodek ma
 Peter> momentalne vyssiu kvalitu enkodovania. Na dekodovanie
 Peter> resp. plejovanie ten ffmpeg mozes v pohode pouzit, zvladaju ho
 Peter> minimalne aviplay a mplayer. Ine plejery som nespomenul nie
 Peter> preto, ze by som ich nemal rad, ale preto, ze ich ich nepouzivam
 Peter> a ich vyvoj nesledujem.
Pro nedockave se da na googlu najit marillat.free.fr a tam tento sikovny
radek do sources.list:
deb http://marillat.free.fr/ stable main

je tam transcode, ffmpeg, avifile, lame a kdovico jeste. Pak se to tak
nejak trakuje samo :-)

                                                Petr
--
Work is the curse of the drinking classes.
		-- Mike Romanoff