mount -t smbfs..

Krata krata na matfyz.cz
Pondělí Červenec 29 11:36:31 CEST 2002

> Narazil jsem na RH 7.3 kdyz se upgradoval ze to taky takle nejak nefungovalo.
>
> Vemte to pres strace a uvidite ze to hleda  binarku v /usr/bin/smbmnt ale ona
> tam neni. Lezi v /usr/sbin takze ji nalinkujte a uvidite, ze to bude dobre.

no tak jsem nalinkoval a porad nic.
tak jsem si to stracenul (hlupak hloupa me to nenapadlo hned) ale moc
moudrej z toho nejsem. execve na smbmnt se vubec nevola. exituje to ..

lstat64("/server", 0xbfffea30)    = -1 ENOENT (No such file or
directory)
write(2, "Failed to find real path for mou"..., 41Failed to find real path
for mount point
) = 41
_exit(1)