mount -t smbfs..

Petr Zapadlo zapadlo na support.melzer.cz
Pondělí Červenec 29 12:21:16 CEST 2002

Dne po 29. červenec 2002 11:36 jste napsal(a):

> no tak jsem nalinkoval a porad nic.
> tak jsem si to stracenul (hlupak hloupa me to nenapadlo hned) ale moc
> moudrej z toho nejsem. execve na smbmnt se vubec nevola. exituje to ..

ja jsem netvrdil ze to tak musi byt 100% u Vas, tohle proste potkalo me.

Z tohohle opravdu nejsem moudry.

--
Petr "Zapik" Zapadlo

Ing. Petr Zapadlo
Melzer s.r.o.
zapadlo na melzer.cz
"Černé díry jsou tam, kde Bůh dělil nulou"
	-- Steven Wright one Liners