Chyba pri zaznamu zvuku s cs4281

SadlO kunes14 na oag.cz
Pondělí Červenec 29 21:33:51 CEST 2002

Nazdar,
Mam zvukovou kartu Crystal cs4281 a pokud zvukovku pouzivam pro
prehravani funguje vse OK (jak PCM tak CD tak LINE-IN) ale jakmile se
snazim zvuk nejak ulozit (treba s grecord, zapping) tak zaznam probiha
asi OK ale jakmile stisknu klavesu STOP nahravani tak prestane reagovat
klavesnice a s mysi muzu tak maximalne hybat. Jedinym vychodiskem je pro
mne pak RESET natvrdo. Ve WINech mi vse funguje OK takze problem HW to
nebude.

SW
RH 7.2 Enigma
kernel 2.4.7-10 (originalni)
pouzivam hlavne Gnome

HW
AMD Duron; Crystal cs4281; AVerTV Studio

Pokud jste nekdo mel podobny problem a prisli na reseni pls podelte se.

                                       SadlO