ANNOUNCE: Aktualizovano - TrueType fonts v X, navod.

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Pondělí Červenec 29 23:16:44 CEST 2002

On Po, 2002-07-29 at 20:44, OldFrog wrote:
> Navod http://www.volny.cz/oldfrog/mozilla-fonts/mozilla-fonts.txt
> jsem aktualizoval, nyni popisuje i pridani dalsich ttf fontu. Prosim
> o zpravu, pokud by v nekterych pripadech nefungoval korektne

musim se "pochlubit", ze po sachach s fontama (asi pred mesicem ci
dvema, ale v podstate sledujicima stejnou cestu jako popis na URL vyse)
jsem se dostal do nestastneho stavu: www.zive.cz sice vypada v galeonu
krasne, ale za to mi NAPROSTO VYTUHNOU X11 kdyz si pustim mc v
gnome-terminalu (ci jinou curses? aplikaci). Zkousel jsem tam nastavit
nejaky rozumny font a nic - vzdycky to vytuhne uprostred vypisovani
prvnich pismen (jeste je videt, ze prvnich par scanlines toho radku
nakreslil, ale pak mu dosel dech).

Po dlouhe dobe jsem nasel jakysi sileny font, jakesi blesky malinke
(jmeno si nepamatuju), ktery je v podstate necitelny, ale za to
nevytuhne Xka.

xlsfonts vypise asi pet tisic radku, takze je to dost neprehledne. A
nemam silu to nejak probirat, protoze kdyz jsem kdysi zkusil byt
radikalni a nechal tam jen ttf fonty, tak nesly pustit nejake zakladni
aplikace.

Celkem me rozciluje, ze kazda aplikace v X11 ma nejakou vlastni
predstavu o defaultnim fontu, ktery v systemu musi byt a beda, jak tam
neni. To se pak zle pridava/ubira a testuje.

Petr