ANNOUNCE: Aktualizovano - TrueType fonts v X, navod.

OldFrog oldfrog na volny.cz
Pondělí Červenec 29 23:48:25 CEST 2002

> [...]
>dvema, ale v podstate sledujicima stejnou cestu jako popis na URL vyse)
>jsem se dostal do nestastneho stavu: www.zive.cz sice vypada v galeonu
>krasne, ale za to mi NAPROSTO VYTUHNOU X11 kdyz si pustim mc v
>gnome-terminalu (ci jinou curses? aplikaci). Zkousel jsem tam nastavit
>(...)
>xlsfonts vypise asi pet tisic radku, takze je to dost neprehledne. A
>nemam silu to nejak probirat, protoze kdyz jsem kdysi zkusil byt
>radikalni a nechal tam jen ttf fonty, tak nesly pustit nejake zakladni

To nee! Nechat alespon fixed, helvetica a par dalsich dle vyberu v Type1
podobe. A doplnovat podle toho, jak moc oblibena aplikace padla pri hledani
"toho sveho" fontu. Vyplati se nechat jen iso8859-2 fonty a aliasovat je
na jmena lisici se pouze "koncovkou" iso8859-1, napr:

---fonts.dir---
bla-bla.pcf.gz    bla-bla-iso8859-2
----------------

---fonts.alias---
bla-bla-iso8859-1    bla-bla-iso8859-2
----------------

>Celkem me rozciluje, ze kazda aplikace v X11 ma nejakou vlastni
>predstavu o defaultnim fontu, ktery v systemu musi byt a beda, jak tam
>neni. To se pak zle pridava/ubira a testuje.

Hmmm, mne to taky "rozciluje", cili <cenzurovano>... Kdyz uz je standard
na strukturu adresaru na disku, nemuze byt take standard na fonty?

Co se tyce padu X, deje se to pouze v Gnome-Termu? Jake verze? Nekde jsem
cetl, ze je dosti problematicky. Pouzivate AntiAliasing? Co je v logu?
Moc vam
asi neporadim, nicmene na tyto body bych se byt Vami zameril.

S pozdravem,
OldFrog.