ANNOUNCE: Aktualizovano - TrueType fonts v X, navod.

OldFrog oldfrog na volny.cz
Úterý Červenec 30 00:21:23 CEST 2002

>To je mozna skoda - v jednu chvili jsem byl s TTF uplne spokojeny, ale
>pak jsem pustil Abiword a ten kricel zrovna neco o tech metrikach, ne?
>
>Bylo by mozne v tretim dilu pokracovani napsat neco o generovani popisu
>metrik, aby treba Abiword byl s TTF taky kamarad? Nebo aby fungoval
>tisk...

AbiWord na to ma skript "ttfadmin.sh" ktery vola abiwordovskou binarku
"ttftool". Dale existuji nastroje "ttf2afm", "ttf2tfm" a "ttf2pk".
Problematika
konverze fontu je docela slozita a bohuzel se v ni prilis neorientuju, takze
podavam jen toto nasmerovani. Ostatne mam dost starosti s fonty v pdfTeXu.
Casem to nastuduju a pak budu zas delat chytryho...

Zatim s pozdravem,
OldFrog.

PS1: Pokud by nekdo znal nejaky obsaznejsi
dokument o fontech, budu vdecny za odkaz.

PS2: Nu, jinak mne ten Abiword s TTF asi pred
rokem behal, avsak netiskl jsem z nej.