ANNOUNCE: Aktualizovano - TrueType fonts v X, navod.

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Pondělí Červenec 29 23:21:43 CEST 2002

On Po, 2002-07-29 at 20:44, OldFrog wrote:

> Navod http://www.volny.cz/oldfrog/mozilla-fonts/mozilla-fonts.txt
> jsem aktualizoval:
> Postup uvedeny v bode 5 postacuje k vyuziti ttf fontu pro zobrazovani
> v X-kach. Pro ucely tisku nebo pouziti v sazecich systemech je treba
> generovat popisy metrik, cimz se v nasem jednoduchem pripade
> nebudeme zabyvat.

To je mozna skoda - v jednu chvili jsem byl s TTF uplne spokojeny, ale
pak jsem pustil Abiword a ten kricel zrovna neco o tech metrikach, ne?

Bylo by mozne v tretim dilu pokracovani napsat neco o generovani popisu
metrik, aby treba Abiword byl s TTF taky kamarad? Nebo aby fungoval
tisk...

Petr