kernel-2.4.18-5.6x : undefined reference to `ide_disk_suspend'

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Úterý Červenec 30 08:10:24 CEST 2002

>  Problem s ide_disk_suspend je pomerne jednoduse odstranitelny v
> configu. V menu je to pod Kernel Hacking -> software suspend.

Diky za tip.

>     Problem pri kompilaci names.c v adr. drivers/pci Obcas to vyhodi
> chybu ze je neco blbe v Makefile. Ale ne porad .. (pricemz vubec
> nasaham do obsahu techto adresaru)

Nedeterministicke chy muzou znamenat problemy s pameti -
prehrivanim CPU (pretaktovani apod.)

>  Ale vetsim problemem je ze nemuzu kopilovat moduly. Hned kdyz pustim
> make modules tak  to vyhodi  statisice parse erroru. Nicmene z toho
> nejsem moc moudry, kde je vlastne chyba :-(((.

Strela od boku - zkusil jste napred udelat make bzImage ???

Zkuste to a dejte vedet, prosim.

>  A jeste abych nezapomel zdroj je kernel-source-2.4.18-7.80 od Raw
> Hide.

Vcera jsem ho znasilnil (tj. zakomentoval ide_disk_suspend()
apod.) a prelozil. Bez problemu.

> gcc-2.96-101 od Raw Hide.

Distribucni gcc-c++-2.96-110 z RH7.3. To mate nejake stare, ne ?
V RawHide uz je jenom gcc-3.2-0.1. I kdyz doporucene je jeste
starsi ...

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz
TENEZ Chotebor, a.s