kernel-2.4.18-5.6x : undefined reference to `ide_disk_suspend'

Daniel Teufel teufeld na k332.feld.cvut.cz
Úterý Červenec 30 15:30:07 CEST 2002

|Nedeterministicke chy muzou znamenat problemy s pameti -
|prehrivanim CPU (pretaktovani apod.)

 To se muzu na 100% vyvratit. Ono to zrejmne neni az dak
nedeterministicke. Ale ma to zrejme nejakou souvislost s poctem
spusteni make dep clean

|Strela od boku - zkusil jste napred udelat make bzImage ???

 Jiste ze pred tim bylo vytvoreno jadro. Nasvetcuje tomu to ze jsem
taktez uspesne vyresil proplem suspendu.

|Zkuste to a dejte vedet, prosim.

 Ono je treba mozne ze problem bude prave v tom gcc aspon to mne
napada ale nechci se zatim poustet do gcc 3.x nekolikrat jsem jej
vyzkousel a zatim se mi moc nepozdava.

|Distribucni gcc-c++-2.96-110 z RH7.3. To mate nejake stare, ne ?
|V RawHide uz je jenom gcc-3.2-0.1. I kdyz doporucene je jeste
|starsi ...

 Nene mam tu 101 z Raw Hide ta se mi zda v celku hodne prijatelna a
nemel jsem sni jeste zadne problemy.

|Miroslav BENES
|E-mail   : mbenes na tenez.cz
|TENEZ Chotebor, a.s