Sloučení souborů

MUDr. Vítězslav Podivínský daktari.podivinsky na unet.cz
Úterý Červenec 30 16:02:35 CEST 2002

Hi!
Vznikl problém: DVDx mi "udělal" ve woknech dva různě velké soubory *.mpg,
přičemž jeden končí kde druhý začíná, tedy ideální by bylo je sloučit v
jeden, ten pak nasekat podle objemů CD-Rček.
Moje otázka zní: je program, jaký, který tohle sloučení ze dvou do jednoho
umí?
Je pak program, který naseká z toho jednoho *.mpg tolik couborů, koli budu
potřebovat CDRček?
Děkuji za odpověď.

--
Daktari
Debian Linux

MUDr. Vítězslav Podivínský        http://www.podivinsky.cz
Za Moštěním 221                      tel/fax: 00420464618355
57001 Litomyšl                           mobil: 00420604231785
Czech Republic                                 ICQ: 38405650
Motto: Kdo chce, hledá způsob, kdo nechce, hledá důvod.