Sloučení souborů

martin.kula na deltaes.cz martin.kula na deltaes.cz
Úterý Červenec 30 17:39:36 CEST 2002

Zdar

slouceni treba:

cat file[12] >wholefile

rozdeleni ted z hlavy nevim, ale urcite to tady uz slo zkuste archiv s
keywords napr: VCD IMAGER RIP a pod. uz nevim presne jak byl subject ale
bylo to neco ohledne videoCD ;o)

Martin