Ruzne ikony na ruznych pracovnich plochach.

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Úterý Červenec 30 20:41:49 CEST 2002

On Tue, Jul 30, 2002 at 04:32:33PM +0200, Ivan Bibr wrote:

>  Zdravim,
>
> potreboval bych vyresit jeden problemek - dostat na kazdou pracovni plochu
> v nejakem windowmanageru (desktopu) jinou sadu ikon, uplne nejlepe v KDE
> nebo GNOME. Vizualne to bude vypadat tak, ze se proste pri prepnuti na
> jinou pracovni plochu zmeni ikony.
>
>  Zkousel jsem rozna nastaveni KDE i GNOME ale neuspel jsem. Google mne
> zklamal, v archivu jsem take nic nenasel - ale je mozne ze jsem spatne
> hledal.
>
>   Pokud uz to nekdo resil, byl bych rad za jakekoliv info, staci alespon
> [...]

Pokud vim, tak to nejde. On totiz filemanager (v Gnome Nautilus, nebo
starsi gmc; v KDE nevim) bezi ve vsech pracovnich plochach.
Takze nejdriv byste musel zajistit, aby si spravne zjistil ve kterem
je desktopu (nebo by musel byt spusten x-krat na kazde plose jednou).

Dalsi vec je, jak byste to chtel reprezentovat na disku: vetsinou je
totiz prac. plocha obrazem adresare $HOME/[dD]esktop/. Tj. bud byste musel
mit vic adresaru, nebo do zvlastniho souboru ukladat o kazdem souboru
kam se ma zobrazit... no uznejte, ze presprilis elegantni to neni...
A to nemluvim, co se stane, kdyz potom zmenite pocet desktopu... :-ooo

--
Petr Tomasek, http://www.etf.cuni.cz/~tomasek/