Sloučení souborů

Martin Pokorny pokokonf na purus.cz
Středa Červenec 31 08:11:54 CEST 2002

Spojovat a rozdelovat video neni vubec trivialni a pouhe binarni spojeni
a rozdeleni nejde.
MPG ma nejakou hlavicku, kterou je pri spojovani potreba odstranit a pri
rozdelovani zase pridat. Je to stejne, jako chtit timto zpusobem
manipulovat treba se zaznamy v DBF ;-)

Resil jsem podobny problem, ale nenasel jsem spolehlivy bezstratovy
zpusob, jak MGP spojit, natoz pak rozpojit. Jedinou moznosti je nejaky
program, ktery vsechny MGP dekomprimuje a zase komprinuje a vysledek
uklada do noveho MPG. Vysledek nestoji za nic, protoze dojde k dalsimu
zhorseni obrazu a na nekterem softu se mnohdy rozejde obraz/zvuk :-(  Ja
se na to nakonec vykaslal. S AVI / DivX  problem neni, Nandub/VirtualDub
umi "direct stream copy"

Martin