Sloučení souborů

Středa Červenec 31 13:02:05 CEST 2002

On Wed, Jul 31, 2002 at 08:11:54AM +0200, Martin Pokorny wrote:
> Spojovat a rozdelovat video neni vubec trivialni a pouhe binarni spojeni
> a rozdeleni nejde.
Pokial nemas dementny plejer, na mpeg to praveze staci.

> MPG ma nejakou hlavicku, kterou je pri spojovani potreba odstranit a pri
> rozdelovani zase pridat. Je to stejne, jako chtit timto zpusobem
> manipulovat treba se zaznamy v DBF ;-)
Ta hlavicka moc potreba neni.

> Resil jsem podobny problem, ale nenasel jsem spolehlivy bezstratovy
> zpusob, jak MGP spojit, natoz pak rozpojit.
Tu je klucove slovo: bezstratovy. Potom mas pravdu, ked to spravis nahodne
binarne tak urcite troska dat stratis.

Nechcem mlzit, ale podla mna by to transcode aj mencoder mali zvladnut
(pass-through mode).

Ono az taka velka veda to neni, ked najdes vhodny keyframe tak mas polku
roboty za sebou, ked mas audio VBR tak mas naopak roboty dvojnasobok :-)

>S AVI / DivX  problem neni, Nandub/VirtualDub umi "direct stream copy"
transcode/mencoder s rozpajanim/spajanim divx tiez nemaju problemy, robim to
bezne. Dokonca mas specificke programy avisplit a avimerge (sucast transcode).
MPEG-y som doteraz este nedelil, len spajal (obycajne cez cat) a funguje to.

> Martin
Bye,

         The computer revolution is over. The computers won.