ANNOUNCE: Aktualizovano - TrueType fonts v X, navod.

OldFrog oldfrog na volny.cz
Středa Červenec 31 13:00:18 CEST 2002

>i kdyz nektere iso-2 fonty jsou mene pekne/citelne nez stejne
>pojmenovane iso-1 fonty? (aspon jsem mel takovy pocit, nic konkretniho
>po ruce nemam).

Podle mne to je pripad, kdy jsou stejne pojmenovane ale ve skutecnosti
rozdilne. Takto by to mel byt proste jeden font se stejnym vzhledem.
Pouzivam to asi rok a nedostatku jsem si nevsiml. Nepouzivam KDE
ani GNOME.

>tam nic nestihne byt - to vytuhne uprostred vykreslovani pixelu tech
>pismenek - jako by to vzdal primo ovladac od nVIDIE. Vzhledem k tomu, ze
>potom musim vzdycky resetnout celou masinu, v logu stejne nic ulozeno
>neni.

To je teda smutne. Zkuste ten systrace nebo co, jestli nemate co delat 8-)..

OldFrog.