ANNOUNCE: Aktualizovano - TrueType fonts v X, navod.

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Středa Červenec 31 09:51:05 CEST 2002

On Po, 2002-07-29 at 23:48, OldFrog wrote:
> "toho sveho" fontu. Vyplati se nechat jen iso8859-2 fonty a aliasovat je
> na jmena lisici se pouze "koncovkou" iso8859-1, napr:
>
> ---fonts.dir---
> bla-bla.pcf.gz    bla-bla-iso8859-2
> ----------------
>
> ---fonts.alias---
> bla-bla-iso8859-1    bla-bla-iso8859-2
> ----------------

i kdyz nektere iso-2 fonty jsou mene pekne/citelne nez stejne
pojmenovane iso-1 fonty? (aspon jsem mel takovy pocit, nic konkretniho
po ruce nemam).

> Co se tyce padu X, deje se to pouze v Gnome-Termu?

ted pouzivam i MGT a vytuh stejny.

> Pouzivate AntiAliasing?

doufam, ze ne.

> Co je v logu?

tam nic nestihne byt - to vytuhne uprostred vykreslovani pixelu tech
pismenek - jako by to vzdal primo ovladac od nVIDIE. Vzhledem k tomu, ze
potom musim vzdycky resetnout celou masinu, v logu stejne nic ulozeno
neni.

Petr