ANNOUNCE: Aktualizovano - TrueType fonts v X, navod.

Středa Červenec 31 15:04:31 CEST 2002

Martin Kamín wrote:
> naprosto soufl... Vysledek je pro me zatim ten, ze jsou s tim problemy a
> prilisna rozharanost a univerzalita je na skodu, za tim si stojim... Skoro
> uz radeji nectu tady ty stovky nekonecnych problemu s fonty v Mozille a
> ruznych aplikacich.

	Jinymi slovy, vyhodme pocitace, vzdyt porad nedelaji co maji... - ukazte
prstem jasne, na vinika, zajimave je, ze X Window system a rozhranni se
pouziva v profesionalnich nasazenich s pomoci Motifu uz vice jak jedno
desetileti - ukazte mi jine graficke prostredi, ktere to muze nabidnout
rovnez. Pokud nekdo muze aspon vzdalene konkurovat, je to  GUI nad MAC
OS, nikdo jiny...